X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

معرفی دو کتاب در مورد ازدواج مؤقت یا صیغه

شنبه, 23 بهمن 1389

 
كتابخانه عقیده: مسئله نكاح و ازدواج موقت یكی از مسائل پر ماجرا و مباحث بسیار جنجالی است كه امروزه پیرامون آن به گفتگو مباحثه می‌پردازند كه پس از به كار آمدن روحانیت- در كشور ایران- هزاران کتاب و رساله دربارۀ عقاید تشیع به رشته‌ی تحریر در آمده است- چگونه آنان این كارها را رایج نگردانند در حالی كه آنان صاحب‌نظران و به اصطلاح روشنفكران و حامیان مذهب تشیع هستند- آنان در این كتابها و رساله‌ها به صراحت و با بی‌حیایی كامل به زنا و فحشا و منكرات دعوت می‌دهند و آن را جنبۀ شرعی داده‌اند و به نام نكاح متعه و موقت نامگذاری كرده‌اند كه دربارۀ فضایل و ثواب آن نیز احادیث جعلی بسیاری را به ائمه و پیامبر اكرم صلی الله علیه وآله وسلم نسبت می‌دهند اعاذنا الله منه- اینان برای توجیه جوانان و مادران مسلمانان دلایلی همچون:
«1» نكاح موقت جزء ضروریات دینی است.
«2» راهی به سوی نكاح دائمی و همیشگی است و . . . چنگ می‌زنند، و چنان زیاده‌روی نموده‌اند كه حرمت آن را به خلیفه دوم مسلمانان امیرالمومنین حضرت عمر بن خطاب رضی الله عنه نسبت داده و او را مورد طعن و نفرین خود قرار می دهند.
برادر و خواهر عزیزم و بزرگوارم جناب محمد مال الله مولف این كتاب افترائات و تهمت‌های آن را كاملاً در كتاب بیان نموده و سپس به پاسخ شبهات و پرسش‌های آنان نیز پرداخته است وی به پاسخ دلایل بسیار مسخره و بچه‌گانه خمینی كه در كتاب كشف الاسرار آن را درج كرده است نیز پرداخته است، دیدگاه حضرت عمر بن خطاب رضی الله عنه همان دیدگاه و نظریه پیامبر اكرم صلى الله علیه وآله وسلم است كه آن را بنا به روایات و مسانید صحیح و درست اهل سنت و تشیع- در سال خیبر بیان نموده‌اند، سپس وی افترائات و بهتان‌های تشیع بر بعضی از صحابه از قبیل عبدالله بن عباس، عبدالله بن عمر و پدران این دو بزرگوار را نقل و به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در باب سوم تحریف صریح و آشكار تشیع پیرامون توضیح و تفسیر آیه: (فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآَتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِیضَةً) (النساء: ٢٤). می‌پردازد، كسی كه مباحث این كتاب را آن بابی را كه در آن به پیامدهای ننگین و شوم نكاح موقت اشاره نموده است مطالعه نماید. و هر برادر و خواهر شیعی را به خواندن این كتاب تشویق و ترغیب نماید و پس از خواندن آن مطالب و بدون هیچ‌گونه تعصب مذهبی از خود بپرسد آیا خود او برای عمل نكاح موقت راضی می‌شود و آیا آن را برای خواهر، دختر و خویشاوندان نزدیک خود جایز و تقرب الهی می‌داند؟.....
برای داونلود کتاب بر روی اسم آن کلیک نمایید:
ازدواج موقت - صیغه - و پیامدهای آن
 كتاب دوم:
شیعه‌ها قانونی دارند بنام ازدواج موقت، در میان ملل عالم تنها آنها‌ هستند که تحت نام دین، ازدواجی شبیه به زنا را حلال می‌دانند و نه فقط حلال، بلکه که کاری ثواب می‌دانند!
 تو گویی سازندگان این مذهب قصد مسخره کردن اسلام را داشته‌اند .
خوب، اینها نشانه سیاهی دل و حقد بی‌پایان است.
به هر حال، شیعه‌های ساده لوح و بیخبر گمان می‌کنند قانون ازدواج موقت هم در قرآن است هم در کتاب سنی‌ها!!.
فصل اول کتاب با آیه‌ای که آنها گمان می‌کنند در باره متعه است شروع شده و نویسنده 13 رد بر آنها نوشتیه است.
در فصل دوم کتاب تضاد متعه را با قوانین قرآن نشان داده است.
در فصل سوم ثابت کرده که بر خلاف ادعای شیعه در کتب اهل سنت متعه حرام قطعی دانسته شده است
در فصل 4 دلایل عقلی در رد متعه
در فصل 5 ضرر آن را برای کودکان و زنان  
و در فصل آخر دفاعیات شیعه‌ها را جواب داده است.
برای داونلود کتاب بر روی اسم آن کلیک نمایید:

پنجاه و هشت اعتراض به قانون ازدواج