X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

کتابهایی در رد مسیحیت

شنبه, 25 مهر 1388

کتابهایی در رد مسیحیت

مبارزه و کشمکش بین حق و باطل از ازل جاریست و تا ابد ادامه دارد. مذاهب، فرقه ها و گروههای مختلفی با اغراض و اهداف متفاوت همیشه کوشیده اند تا به هر نوع ممکن در مقابل مذهب حق قد علم نموده و نور آن را خاموش سازند.

و بعد از اینکه دین مقدس اسلام ظهور کرد، باطل پرستان و کجروان سعی نمودند هر طوری که شده جلو گسترش این دین را بگیرند.

یهودیان از همان ابتدا (گرچه خود یارای مقابله نداشتند) اما با نفاق و دو رنگی همیشه دشمنان اسلام را یاری رسانده اند و یا خود نیز تا آنجايی که توان داشتند وارد میدان شدند. جهان مسیحیت که یکی از بزرگترین ادیان عالَم است نیز در سالهای نخست دعوت اسلامی دست به کار شده، و گروهی از علما و کشیش های نجران را جهت مناظره و بحث علمی به مدینه منوّره فرستادند.

و از آن پس برخورد های نظامی بین مسیحیان و مسلمانان ادامه داشته تا اینکه در زمان عمر فاروق رضى الله عنه مسلمانان ضربه ها ی کاری را بر جهان مسیحیت وارد نموده، و امپراطوری آنان را شکست فاحش دادند و همین طور در زمان خلفای بنی امیّه و بنی عباس نیز در هر میدان ذلت و خواری نصیب مسیحیان بوده است.

خلفای عثمانی نیز از خود تقصیر نشان ندادند، بارها تا قلب اروپا پیش رفتند و با دشمن در خانۀ خودش پیکارها نمودند تا اینکه سلطان محمد فاتح رحمه الله قسطنطنیه را فتح نموده و ضمیمه امپراطوری قوی اسلامی کرد.

جنگهای صلیبی نیز تداوم همین کشمکش بوده و جهان مسیحیت اقدام به انتقامجوئی از مسلمانها نمود اما ابر مرد مسلمان صلاح الدین ایّوبی رحمه الله  آنها را درهم شکسته، مجد و عظمت اسلام را برای همه به نمایش گذاشت.

در مقابل مسیحیها و صلیبیان نیز از کوشش باز نایستاده حکومت اسلامی را در اندلس (اسپانیا) از بین برده و بزرگترین مراکز علمی جهان آنروز نظیر قرطبه، اشبیلیه و طلیطله را بطور فجیع ویران نموده و دادگاه های تفتیش عقائد، هزاران مسلمان را به بدترین وجه ممکن به قتل رساندند.

در این اواخر نیز مسیحیان - بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و نظام کمونیستی - مسلمانان را تنها دشمن خویش دانسته از هر فرصت مناسب استفاده می نمایند تا ضربه هاي کاری را بر اسلام و مسلمین وارد نمایند.

عملات نظامي به كشورهاي اسلامي، كمك و مساعدت هزاران مؤسسه تبشیری و عیسوی در قاره افریقا و کشورهای فقیر آسیائی تداوم همین کشمکش و مبارزه است.

اما غافل از اینکه:

(يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ) الصف: ٨

« مى‏خواهند با دهانهايشان نور الله  را خاموش گردانند ولي الله كامل كنندۀ نور خود است و هر چند كه كافران دوست نداشته باشند».

آري نور الله متعال به این آسانی خاموش شدنی نیست... همه روزه در اخبارها و سایتهای انترنیتی خبر مسلمان شدن عدّه زیادی از كفار و خاصتاَ مسیحیان وبخصوص علما و کشیش های آنها را در داخل امریکا و اروپا و ديگر نقاط جهان می خوانیم.

و اين دلیلی قاطع بر حقانیت دین مبین اسلام و باطل بودن ادیان تحریف شدۀ مسیحیت و یهودیت می باشد.

مسیحیت تحريف شدۀ امروزی بر سه بنا استوار است:

  1. عقیدهء تثلیث یا خدایان سه گانه.
  2. صَلْب یا (به دار کشیده شدن) و تقدیس آن و فدا شدن مسیح عليه السلام .
  3.  محاسبهء مسیح با مردم در روز رستاخیز.

كه تضاد  این فکر و عقیده با فطرت سالم و عقل و منطق سبب روی آوردن مسیحیان به دین مبین اسلام گردیده است.

در راستای آگاهی بیشتر برادران و خواهران عزیز خاصتا جوانان مسلمان، با دین باطل مسیحیت کتابخانه عقیده تصمیم گرفت که مجموعه ای از کتابهایی را که در رد مسیحیت توسط علمای افاضل جهان اسلام نگاشته شده است را  خدمت شما عزیزان معرفی نماید تا باشد که دعوتگران مسلمان به سلاح علم مسلح شوند و  برادران و خواهران عزیز با  عقاید باطل و تحریف شدۀ مسیحیت بیشتر آشنا شده و پی به مکر و حیله های آنان ببرند.

با فشار بر روی اسم کتاب می توانید آنرا داونلود نمایید
صلیب شکسته
مسیحیت در آیینه حقایق
مسیحیت را بشناسید
فریب جدید در ائتلاف تثلیث و توحید
دعوت مسیحیان به توحید در پرتو تعالیم قرآن و انجیل
مسجد یا کلیسا؟
موقف اسلام در مورد کفر یهود و نصارا
خیانت در گزارش تاریخ 3 جلد
آشنایی با ادیان در قرآن
از آهنگ پاپ تا آهنگ ناب
دشمنی یهود و نصاری با اسلام
به سوی نور جلد اول
به سوی نور جلد دوم