X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

معرفی كتابِ استدلال های باطل شیعه از قرآن

شنبه, 20 تیر 1388

كتابِ استدلال های باطل شیعه  از قرآن و بیان بطلان آن

قرآن کریم کلام معجز الله سبحانه وتعالی و وحی نازل شدۀ وی برای پیامبر محبوبمان حضرت محمدبن عبدلله صلی الله علیه وآله وصحبه وسلم است.

دشمنان اسلام در طی قرون متمادی کوشیده اند که با تحقیر و تحریف قرآن به اسلام ضربه بزنند اما چون الله سبحانه و تعالی حفظ این کتاب بزرگ را به عهده گرفته است دشمنان اسلام در این کوشش خود ناکام بوده اند زیرا الله متعال می فرماید:-إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ‏ (حجر/ 9) ما قرآن را نازل كردیم و ما آن را نگهبان هستیم‏

اما عدۀ دیگری از دشمنان قسم خورده اسلام خواستند که با روش دیگری ضربه به اسلام بزنند، آنها برای رسیدن به این هدف شوم خود قرآن کریم را وسیله قرار دادند و برای عقاید باطل خود به قرآن کریم استدلال نمودند و یا آنرا بر اساس هوی و هوس خود تفسیر و یا تأویل کردند. که ما می خواهیم با معرفی كتابِ (استدلال های باطل شیعه  از قرآن و بیان بطلان آناین حقیقت را برای شما عزیزان آشکار نماییم. حقیقتی که هرگز قابل انکار نیست، شاید باور نکنید که تمام اصولی که خاص مذهب شیعه است، هیچ کدام، دلیل و سندی از آیات محکم یا صریح کتاب الله عزوجل ندارند.

 و هر آیه‌ای که به عنوان دلیلی بر هر یک از اصول خودشان، بدان استدلال و استناد نموده‌اند، امکان ندارد که به تنهایی بر مطلوب و مقصودشان دلالت کند مادام که به وسیلۀ تفسیر علماء و روایات آن‌ را توجیه نکنند. و این، شأن محکماتی نیست که الله متعال آن‌ها را به عنوان تنها اساسی که بدان رجوع می‌شود و به چیز دیگری ارجاع داده نمی‌شوند، توصیف نموده است.

تمامی آیاتی که شیعه جهت اثبات اصول خود بدان استدلال و استناد نموده‌اند، از نوع متشابه می‌باشند. این حقیقتی است که نویسنده این کتاب جناب دکتر "طه الدلیمی" بعد از تحقیقاتی کامل بدان دست یافته است.

ایشان در این کتاب ثابت نموده که روافض بدون هیچ شک و تردیدی از اهل باطل و باطل‌گرا اند و منحرف و گمراهند و برای فتنه‌انگیزی و تأویل نادرست به دنبال متشابهات می‌افتند و آن‌ را بر هواها و خواسته‌های نفسانی‌شان تفسیر و تأویل می‌کنند.

و این حقیقتی انکار ناپذیر است که شیعیان رافضی نتوانستند و هرگز نخواهند توانست یک آیه محکم از کل قرآن بیاورند که ادعایشان‌را تأیید نماید.

این کتاب در مناقشه و بررسی دلایلی که هر گروه جهت اثبات اصول خود آورده‌اند، از منهج و شیوه‌ای عظیم- یعنی منهج قرآن كریم - پیروی می‌نماید. ویژگی این منهج عظیم آن است که صاحبش را قادر می‌سازد تا به آسانیِ هر چه تمام‌تر و با نزدیک‌ترین شیوه، دلایل و حجت‌های باطل را نقض نماید. حتی اگرچه گوینده‌ آن، دانشمند متخصصی باشد و یا حجت الاسلام و آیت الله و یا شخص عادی و عامی باشد.

در این کتاب، روشی نظری ریشه‌ای و تطبیقی به کار گرفته شده تا بدون هیچ گونه پیچیدگی و ابهام و جدل بی‌فایده، روشن گردد که از میان گروه‌های اهل قبله کدام یک بر حق واضح و آشکار قرار دارد و کدام یک بر باطل، تا بتوان از این راه به حقیقت رسید؛ حقیقتی که دیگر امکان ندارد دو نفر در آن اختلاف داشته باشند.

امیدواریم که الله سبحانه و تعالی به همه مسلمانان پیروی از قرآن کریم این کتاب نور و هدایت را نصیب نماید و در سایه این کتاب عظیم و سنت رسول محبوبمان صلی الله علیه وآله وسلم مسلمانان به وحدت حقیقی و پایدار برسند که در آن جایی برای شرک و بدعت و بغض و عداوت نباشد.

برادران و خواهران عزیز می توانند كتابِ "استدلال های باطل شیعه  از قرآن و بیان بطلان آن" را از کتابخانه عقیده و یا با فشار بر روی اسم کتاب در این صفحه بطور مستقیم داونلود نمایند .