X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

كتابِ چرا نام حضرت علي رضي الله عنه در قرآن نيست؟

پنجشنبه, 16 آبان 1387

كتابِ چرا نام حضرت علی رضی الله عنه در قرآن نیست؟!

 در قرآن کریم ذکری از حضرت علی نیست، پس نتیجه میگیریم که حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم اصلاً جانشینی نداشته اند.
الله جل جلاله حفاظت حدیث را تضمین نفرموده لذا همین است که می بینیم شیعه هزاران حدیث را در باره علی وباقی امامانشان جعل کرده بلکه امامها را مصدر حدیث دانسته و از زبان پیغمبر هر چه خواسته دروغ بافته و حتی علی را از حضرت ابراهیم بالاتر دانسته حضرت علی که هیچ، حتی امام تقی و نقی را از حضرت عیسی و حضرت موسی بهتر دانسته و همه این گفته ها را به روز احادیث ساختگی ثابت کرده ولی در قرآن چونکه حریم ممنوع بوده نتوانسته اباطیل خود را داخل کند.
اگر به راستی حضرت علی جانشین پیغمبر می بود اگر امامت از اصول دین باشد اگر علی معصوم و از ابراهیم بالاتر باشد بالاخره اگرائمه مصدر قانون گذاری در اسلام باشند باید در قرآن حد اقل دهها آیه دراین باره میبود.
ولی عملاً یک آیه هم نیست. این یعنی چه؟ از نظر ما یعنی اینکه الله جل جلاله برای پیغمبر خویش جانشینی برنگزید و هرچه که دراین باره در بین شیعه ها منتشر است همانا حرفهای (مَا أَنْزَلَ اللَّهُ بِهَا مِنْ سُلْطَانٍ) است حرفهای که سند از طرف خداوند ندارد.........برادران و خواهران مسلمان می توانند این کتاب جالب را از بخش اهل بیت رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم بدست آورند.