X مساعد الباحث

مكتبة القلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

تفاصيل الخبر

امیری مراجع شیعه را خلع سلاح کرد

الثلاثاء, ٢٣ ذو الحجة ١٤٣١هـ

کتابخانه عقیده: "دوباره سرخ آب و سفید آب" چون پتکی بر سر عقلهای همیشه در خواب فرود آمد..
آقای علی حسین امیری خود را شیعه هدایت یافته‌ای معرفی می‌کند که از منجلاب بدعتها و خرافات شیعه رهایی یافته، شرفیاب نور هدایت قرآن کریم شده است، و از شرکیات و بدعات دست شسته ابراهیم وار بتهای جهالت را شکسته، سینه خویش را با گردنبند طلایی توحید ابراهیمی واراسته، بار دیگر در کتابخانه اصلاحگرای فارسی سر و گردنی به نمایش گذاشته است.
اینبار استاد "امیری" تنها 99 تیر از کمان اندیشه بر سینه جهل و خرافه رها کرده است. ایشان یک تنه تمامی جهان تشیع ـ البته اینبار انگشت اشاره‌اش مستقیما آخوندها و مراجع شیعه را نشان رفته ـ را به مبارزه طلبیده با اعتماد به نفس بی‌مانندی روئین تن چون جد امجدش حضرت سلمان فارسی رضی الله عنه از هیکل علمی جهان تشیع خواسته تنها به ده درصد 10% از پرسشهای حیران و بی‌پاسخ او جواب دهند، تا ایشان ریش و سبیلش را تراشیده به صورتش سرخ آب و سفید آب بمالد!
(عوام و بازاریها در ایران در پاسخ مدعی، مثلی می آورند با این مضمون: اگر چنین و چنان شد من ریش و سبیلم را می تراشم و به جای آن سرخاب و سفیدآب می‌مالم.)!
نویسنده توانای شیعه هدایت یافته چندی پیش کتابی مختصر منتشر ساخت به عنوان "سرخ آب و سفید آب ـ شیعه پاسخ نمی‌دهد"، اسلوب ساده و عام فهم ایشان انقلابی در فکر تشیع صفوی به پا نموده کاخهای کاغذی آنها را درهم درید. شیعه مات و مبهوت در برابر آن خلع سلاح شدند. البته طبق معمول برای ماست مالی کردن حکایت پژوهشگری صفوی بنام "مصطفی جوادی نسب" به اصطلاح ردیه بسیار مزخرفی بر کتاب نوشت که در واقع خاکستر در چشمان شیعه پاشیدن بود تا حقیقت را نبینند! او به شیوه آخوندهای شیعه صفوی تلاش کرده بود با تحریف پرسشهای بی‌پاسخ امیری، و سر و ته بری آنها ماهیچه‌های قدرتش را به نمایش گذارد که بجایی نرسیده بود. نویسنده محترم جوابیه‌ای در رد آن تلاش بی‌نتیجه شیعه به نام "بن بست" نوشت. و بار دگر شیعه را خلع سلاح نمود.
کتاب پیشین آقای امیری شهرت جهانی کسب کرده مورد قبول کتابخانه عربی جهان اسلام واقع شده، با عنوان "التحدی السافر" به عربی برگردانده شد. تا از این زبان مشترک جهان اسلام به سایر زبانهای جهانی ترجمه و چاپ شود.
اینبار آقای امیری دست روی زخم چرکین نهاده می‌خواهد به اصطلاح نمایندگان امام زمان را ـ به تعبیر خودشان ـ از سوراخ موش بیرون کشد تا به جهانیان نشان دهد که آخوند و مرجع شیعه طبلی توخالی بیش نیست.
او به این نتیجه رسیده که سخن گفتن با تکفیریهای جاهل شیعه، و خوارج حزب اللهی بی‌نتیجه است. حالا از مراجع و آخوندهای شیعه می‌خواهد تنها به 10% ده درصد از 99 سؤال ایشان پاسخی دهند که قابل قبول عقل ومنطق بشری و یا مطابق قرآن کریم باشد. تا ایشان دست غلامی آخوندها بر سینه زده، بار دگر شیعه گردد!
علی حسین امیری که با یقین و ایمانی راسخ توانسته از زیر بار بردگی آخوندهای سودجو و مذهب فروش خود را بیرون کشد بسیار دلسوزانه به ملت و قوم خویش می‌اندیشد و در تلاش است آن نور هدایتی که در قلبش تابیده را به سینه‌های دوستان و خانواده و عزیزانش منتقل کند.
در مقدمه کتاب (دوباره سرخ آب و سفید آب) می‌خوانیم:" البته برای خواننده عزیز شیعه که هموطن من است و من از صمیم دل امیدوارم هدایت شود می‌گویم که اگر در تاریخ به مطالعه‌ای عمیق بپردازی می‌فهمی که تفکر حضرت علی علیه السلام و شیعیان نخستین چیزی نبوده جز:
1-عدالتخواهی.
2-آزادی اندیشه و بیان
3-صلح جویی
4-عرفان
5-محبت و اتحاد
6-مبارزه با تندروهای دینی و غالیان.
و در یک کلام، شیعه چیزی نبوده جز یک حزب سیاسی، معتقد به این نکته که اگر بناست خلیفه‌ای انتخاب شود بهتر است که آن خلیفه از خاندان پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم باشد. ولی پیام واقعی آخوندهای رافضی مدعی تشیع پس از 1400 سال این شده است:
1-ترویج خرافات
2-ساختن دکان مذهب در کنار دین
3-افسانه‌های تاریخی
4-دشمنی و کین‌توزی با سایر مذاهب
5-تندروی و غلو
6-اصل شدن ائمه (که باید پیرو دین باشند) نه در کنار دین بلکه فوق دین!!!.....".
شایسته است هر فرد شیعه با خواندن این کتاب محکی به اندیشه‌ها و افکاری که از نیاکان به ارث برده زند، و عقل خود را قاضی و داور قرار دهد..
برای داونلود کتاب (دوباره سرخ آب و سفید آب) اینجا را کلیک نمایید.