X د لټون همکار

قلم کتابتون

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

د خبر تفصیل

كتابِ آموزش حج و عمره همراه با تصوير

Sunday 10 October 2010

كتابِ آموزش حج و عمره همراه با تصوير
مكّهء مكرمه بهترین زمین و محبوبترین مكان نزد الله جل جلاله است، در آن مسجد الحرام و كعبه مشرفه وجود دارد كه الله جل جلاله آنرا قبله مسلمانان قرار داده است ، و تمامی مردم در هر شبانه روز پنج بار برای اطاعت از الله جل جلاله و اجابت ندای حق بسوی آن رو میكنند، مكه مهد انبیاء و مقام پدرمان إبراهیم عليه السلام و مبعث پیامبرمان محمد صلی الله عليه وآله وسلم است.
حج ركن پنجم از اركان اسلام است، و تمامی أمت اسلام از عصر نبوت بر وجوب حج اقرار دارند و آنهم بر مسلمان بالغ و عاقل و آزاد كه استطاعت مالی و بدنی داشته باشد
حج و عمره برای كسی كه نیت خود را برای الله جل جلاله خالص كند، و اعمال آنرا بطوری كه در قرآن و سنت شریف آمده انجام دهد، فضیلت بسیار بزرگی را دارد.
واينك در اين ايام مبارك كه مراسم حج نزديك مي باشد كتابخانه عقيده كتابِ آموزش حج و عمره همراه با تصوير را خدمت برادران و خواهران مسلمان تقديم می كند كه اميدواريم مورد استفاده عزيزان قرار  گیرد و الله تعالی حج خانۀ مبارک خود را نصیب همه مسلمانان بنماید. برای داونلود نمودن این کتاب به بخش فقه و احکام  کتابخانه مراجعه نمایید.
و یا با فشار بر روی اسم کتاب می توانید آنرا  مستقیما داونلود نمایید: 

آموزش حج و عمره همراه با تصویر