X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

نرم افزار قلم اندروید، آی او اس و ویندوز

یکشنبه, 21 مهر 1398

امکانات ویژه، طراحی دلنواز، حجم پایین

 

مژده به دوستان خوب و همراهان سایت عقیده

بعد از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزیِ بخش فنیِ مجموعه موحدین، بالاخره نسل جدید نرم‌افزار قلم برای سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوز منتشر شد. تلاش ما در طراحی این نرم‌افزار بر آن بوده است تا امکانات اختصاصی این برنامه را به بهترین شکل در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار دهیم. برنامه‌ای که هم اکنون در اختیار شماست، در طول سال گذشته، بارها تغییر کرده و بهبود یافته و ـ ان شاء الله ـ در چند ماه آینده نیز شاهد بهینه‌سازی‌های دیگری خواهیم بود. 

از امکانات منحصر به فرد این نرم‌افزار، می‌توان به دریافتِ نسخه متنی کتابها اشاره کرد. نسخه متنی، علاوه بر حجم بسیار کم، در مقایسه با سایر نسخه‌های کتاب، امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران نرم افزارهای اندروید و آی او اس قرار می‌دهد؛ از جمله: 

·      جستجو در متن تمام کتابها؛

·      مشخص کردن بخشهای دلخواه در متن کتاب؛

·      حاشیه‌نویسی برای کتاب؛

·      بازنشر چکیده یا قسمتی از متن کتاب در برنامه‌های دیگر یا شبکه‌های اجتماعی؛

·      تغییر نوع و اندازه قلم. 

نرم‌افزار کتابخانه قلم، تجربه‌ای بسیار متفاوت از مطالعه کتاب‌های الکترونیک در اختیار خوانندگان قرار خواهد داد؛ تجربه‌ای که هرگز در دنیای کتاب‌های کاغذی نمی‌توان بدان دست یافت. پس نرم‌افزار کتابخانه قلم را دانلود کنید و از امکانات بی‌نظیرِ آن لذت ببرید.

نسخه اندروید

نسخه آی او اس (آیفون و آیپد)

نسخه ویندوز