X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

کشف دروغها و فريبهای نگارنده «المراجعات»

دوشنبه, 26 اردیبهشت 1390

همواره کتاب «المراجعات» اثر عبدالحسین شرف الدین موسوی (م 1377 ه‍‌) ، از نظر شیعیان پیروز و برنده‌ی میدان، و مرجع مهمی برای فریب مسلمانان غافل بوده است.نویسنده المراجعات ادّعا می‌نماید که این کتاب خلاصه نامه‌ها و گفتگو و مناظره‌های میان او و شیخ و استاد دانشگاه اَلازهر سلیم بشری (رح) می‌باشد. دروغ پردازی این گروه مسلک و روش تازه‌ای نیست، این راه و روش در طول تاریخ رهروان و پیشگامانی داشته است. ولیکن شگفت اینکه پیروان موسوی چگونه به این سفاهت راضی و خشنود می‌گردند!!
کتاب «المراجعات» موسوی مملو از دروغ و تلبیس و تهمت است و علیرغم همه این خصوصیات و رسوایی‌هایی که در کتاب وی وجود دارد، میلیونها نسخه از آن در اطراف دنیا میان اهل تشیّع و اهل سنّت توزیع و به فروش رسیده است. و شما خوانندة گرامی اگر اندکی با مصادر اهل سنت آشنایی داشته باشید به محض ورق زدن صفحه‌هایی از این کتاب به حقیقت موسوی پی خواهید برد، خلاصه اینکه همه چیز در کتاب "المراجعات" یافت می‌شود، جز واقعیت و سلامت تحقیق و  با مطالعه این کتاب به میزان جهل و دروغ و فریب موسوی پی خواهید برد.
کتابی که اینکه خدمت شما عزیزان معرفی می گردد ردی است بر دروغ های  موسوی زیرا اسلام و اهل بیت نیازی به کذب و جهالتهای عبدالحسین (وامثال او) ندارند، این کتاب ثابت می کند که اهل سنت روایات را به دور از احساسات و عواطف، و بر اساس قواعد علمی تحقیق مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
برادران و خواهران عزیز می توانند با کلیک بر روی اسم کتاب آنرا از کتابخانه عقیده داونلود نمایند.

کشف دروغها و فريبهای نگارنده «المراجعات»
نقد المراجعات (آيت الله برقعى)