X د لټون همکار

قلم کتابتون

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

د خبر تفصیل

اطلاعیه درباره کتاب های سایت عقیده

Sunday 10 October 2010

تـوجـه!

اطلاعیه درباره کتاب های سایت عقیده

به اطلاع همه دوستان عزیز و استفاده کنندگان از کتابخانه‌ی الکترونیکی عقیده می رسانيم که کتابهای این کتابخانه فقط جهت نشر الکترونیکی و استفاده‌ی علمی برادران و خواهران گرامی بر روی کامپیوتر بوده و هرگونه نشر و چاپ این کتابها برای اغراض تجارتی بدون اخذ مجوز كتبی از ناشر غیر مجاز می‌باشد.

دوستانی که مایل به نشر و چاپ این کتابها می باشند باید از ناشر این کتابها مجوز كتبی دریافت کنند در غیر این صورت ناشر حق دارد بر اساس قانون حقوق نشر و مالکیت پیگرد قانونی نماید.

سایت عقیده هر گونه استفاده از خدمات این سایت ـ غیر از کتابهایی که حق نشرشان برای ناشران اصلی محفوظ است ـ را جهت برنامه‌های دعوی با ذكر مصدر بلامانع اعلام می دارد.

 لازم به ذکر است که کتاب های این سایت همیشه به روز می شود و اگر قبلا این کتاب ها را در سایت یا وبلاگ یا به صورت سی دی نشر کرده اید خواهشمندیم این نسخه را مورد اعتماد قرار دهید و از پخش نسخه های سابق خودداری نماييد.

بيشتر کتاب های این سایت توسط بازدیدکنندگان سایت به ایمیل سایت ارسال شده است و اداره‌ی سایت بنابر فتوای بسیاری از علمای عصر که نشر کتاب های مذهبی بدون اغراض تجاری را جایز می دانند، اقدام به نشر این کتاب ها نموده است  و اگر ناشر یا نویسنده یا مترجم، نسبت به نشر کتابي اعتراض دارند می توانند با اداره سایت عقیده تماس بگیرند.

ادارۀ سایت عقیده

www.aqeedeh.com

[email protected]